22 Ekim 2012 Pazartesi

Dükkan Açılışı ....

Sevgili Blogdaşlarım bu arada bir yenilik yaptım . Kendime Bir Sergi Dükkanı açtım :) Aslında daha önce bunu denemiştim ama şimdi daha bir başarılı oldum. Başka bir linkte açtım dükkanımı :) Neslisu'nun Dükkanı .... Ziyaret etmek isterseniz işte adresi burda . Kızımla benim ismimi ortak kullandım. Umarım bize şans getirir bu isim ... Şimdilik ürün detayı fazla değil ama zaman zaman yaptıklarımdan  bu dükkanda sergileyeceğim. Belki beğenip benimde olsun diyen olur .. 

ÜRETMEYİ VE TASARLAMAYI SEVİYORUM. KENDİ YAPTIĞIM EL EMEKLERİMİN DEĞERLENMESİ , BAŞKALARI TARAFINDAN BEĞENİLİP - KULLANILMASI FİKRİ BANA ÇOK SEVİMLİ GÖZÜKÜYOR VE KENDİMİ İYİ HİSSETTİRİYOR.
ÜRÜNLER TEKTEK VE EMEK VERİLEREK BÜYÜK BİR KEYİFLE YAPILIR . UMARIM KEYİFLE KULLANILIR. ÜRÜNLERİMDEN GENELDE 1 ER ADET BULUNMAKTADIR.SİPARİŞ ÜZERİNE İSTENİLEN KADAR YAPILIR. TESLİMAT SÜRESİ HAKKINDA SİPARİŞ AŞAMASINDA BİLGİ VERİLİR.


SATINALMAK İCİN NESLİSU'NUN DÜKKANI BLOG SAYFAMDAN VEYA EMEKSENSİN ' DEKİ DÜKKANIMA UĞRAYABİLİR YADA BANA MESAJ ATABİLİRSİNİZ. MAİL ADRESİM 
neslihansumetin@gmail.com  
neslihanmetinsu@hotmail.com
INSTAGRAM
https://instagram.com/neslihanmetinsu

HER TÜRLÜ SORU VE BİLGİ İÇİN BANA ULAŞABİLİRSİNİZ .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder